Snart är det samlarmarknad

Ja i morgon ska jag åka hem till mor och far och samla ihop saker som jag ska sälja på samlarmarknaden och sen ska jag hjälpa min far att samla ihop saker också som han ska sälja där, marknaden är på söndag, så jag sover över från måndag till tisdag hos mor och far och sen åker jag hem hit igen och sen på torsdag så är det Sjöbo marknad och då ska vi dit och gå och titta och grilla korv hemma hos Patrik, han bor ju precis vid marknadsplatsen och Monica och Eskil och barnen ska också dit så då träffas vi igen *ler*. Mor hämtar mig sen på fredagen tror jag och sen sover jag över där tills på lördag då vi ska till Degeberga för det är där som samlarmarknaden är och vi brukar alltid grilla kvällen innan marknaden och sen är det på söndagen som marknaden är och då ska vi stå och sälja där. Patrik ska hjälpa till på marknaden och kanske min sambo följer med och hjälper till, jag vet ännu inte hur det blir så vi får väl se. Vi ska inte ha tältet där som vi brukar utan vi sover i bilen istället, det blir lättare så och mindre besvär. Annars så är man trött idag efter gårdagens fest, vi hade jätteroligt och det blev sent så visst känner man av det, men roligt hade vi *ler* och det är ju huvudsaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0