Snart är det fredag *ler*

Ja snart är det fredag och jag och min sambo sitter uppe vid datorerna och vi kan inte sova just nu så därför sitter vi uppe lite och sen ska vi se på film efter det, jag har nästan precis klippt min sambo med vår trimmare så att han är nyklippt och fin till senare idag då vi ska på fest hos min bästa väninna och hennes familj på österlen, det ska bli jätteroligt. Min sambo dricker inget så han kör, han är inte alls glad för sprit, inte ens öl fast det gör ju inget för då kan ju jag och min väninna dricka vin och annat om vi vill *ler*.  Jag ska ta med mig kameran så att jag kan ta lite fina foton under kvällen och ta lite på deras kära töser Ida och Emma, dom har ju blivit så stora nu, tiden går så fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0