Ska vara här hemma tills på fredag

Ja jag håller ju på och hjälpa mor och far med lite av varje här hemma och första dagen dvs i måndags så var vi och åt pizza i Tomelilla ocv vilka goda pizzor dom har där mm.... och tunna med mycket grejs på *ler* sedan åt vi grillad kyckling igår och såg på Lotta Engberg på Liserberg igår så det var mysigt, annars så har jag hjälpt far upp med lite lådor i hans förråd och lite sånt idag men fy vad kvavt det är idag puh.... På fredag fyller min svärfar år så då ska min mor och far åka dit på fika och jag och  min sambo också förstås. Min sambo har ju min kusin hemma hos sig nu så dom spelar och pratar och har mysigt för sig själva, men sen har min sambo gjort lite saker som behövdes göras där hemma som tex göra vid våran trappa utanför huset för det behövdes verkligen och lite annat smått och gott som behövdes göras så han har haft att pyssla med själv där hemma. Nu ska jag bara ta det lugnt och se på teve och sen ska vi äta lite kvällsmat och sen tror jag nog att jag går och vilar en stund och läser en bra bok och lite senare så ska jag ringa till min sambo, för vi ringer varandra varje kväll och hör hur dagen har varit *ler*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0