Sjöbo marknad

Ja idag har vi varit på Sjöbo marknad, men tyvärr så jobbade Patrik och Silva så Monica och Eskil och töserna och jag och min sambo bestämde träff och sen gick vi på marknaden, mor och far kunde inte komma för mor har fått halsfluss och sen så har far fullt upp nu inför marknaden i helgen då det ju är samlarmarknad i Degeberga. Vi hade jätteroligt när vi gick på marknaden och jag köpte julkort och bigaråer och tre små möss som skramlar till Kurre. Min sambo köpte munkar som vanligt, han är tokig i munkar *ler*. Annars så ska jag hem till mor och far i morgon för jag ska hjälpa far på samlarmarknaden och Patrik kommer också och hjälper till, men mor kan inte följa med eftersom hon ju är dålig, min sambo skulle visst hjälpa sin far med något hemma, så han följer inte med dit. Marknaden börjar på lördag vid middagstid och sen så håller den på hela dagen på söndagen också från tidigt på söndagen till klockan fem eller sex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0