På lördag kommer min andra moster och hennes familj hit på grillning

Ja på lördag kommer min andra moster Monica och hennes man Eskil hit och deras barn för första gången, så det ska bli kul att visa dom hur vi bor och min mor och far kommer också hit, vi ska grilla fast vi börjar med kaffe när dom kommer klockan 15.00 och sen fixar man sallad och pommes och min sambo fixar grillen, så jag hoppas verkligen att det blir fint väder så att vi kan grilla men vi ska sitta inne och äta. Jag håller på och plockar undan lite och dammsugar och ja pular lite inför helgen och gör fint, jag planerar lite hur jag ska duka och så. Det är precis lika varmt idag som det har varit dom andra dagarna hoppas att det blir lite svalare mot kväll till för jag har tänkt dammsuga resten av huset då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0