Om några timmar kommer gästerna *ler*

Ja idag kommer gästerna eller rättare sagt klockan 15.00 idag och jag hade ju satt klockan på halv åtta igår och när väl klockan ringde så stängde jag bara av den i sömnen, för vi var uppe rätt sent igår, så när jag vaknade så var klockan tio och jag gick upp och duschade och fixade till mig, sminkade mig och så och fixade lite andra saker som jag skulle göra, visserligen bara bagateller men det skulle ju göras ändå. Det gjorde inget att jag sov lite längre, jag tror ju alltid att det ska ta mycket längre tid än vad det gör och sen så behövde jag sova några timmar extra för att vara pigg idag. Min sambo har varit och hämtat jordgubbarna och dom såg fina ut och glassen också och sen har jag ju dukat färdigt för fikat som vi ska börja med när dom kommer och jag har gjort sallad och två av såserna så den ena ska bara värmas sen och den andra ska snart min sambo över och göra hos svärmor för där ska vara lite ingredienser i den som hon har hemma men inte vi, så därför ska han över där och göra den nu. Jag har satt i en ny film i videokameran och har den på laddning så att jag kan filma en hel del idag, det är ju alltid kul att ha sen och titta på *ler*, digitalkameran har jag också satt på laddning så att jag kan ta lite bra foton som jag kan lägga in här sen, nej nu måste jag fortsätta men ha nu en riktigt trevlig lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0