Min svärfar gillade nunnan *ler*

Ja  jag och min sambo var ju på middag igår hos mina svärföräldrar och jag hade en marknadspresent med mig och han blev jätteglad över den och han skrattade åt den så att tårarna rann hehe! Det är så kul att kunna muntra upp honom med något sånt, för jag vet att varje gång han tittar på den nu så kommer han att skratta och tänka på hur tossig jag är som gav honom den vilken svärdotter hehe! Med andra ord är jag lik min svärfar *blink*, nåja annars idag är det lugnt, vi ska inte göra något särskilt utan bara koppla av. Jag har blivit lite snuvig men jag tar tabletter och gör allt för att bli av med snuvan för på fredag är vi bjudna på grillfest hos min bästa väninna och hennes familj och det vill jag verkligen inte missa, ha det gott allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0