Kvavt och otäckt väder

Ja det konstiga är att överallt på andra ställen så är det mulet och det regnar men just här där vi bor där har det inte regnat på länge och det är bara kvav luft och det är varmt som bara den, jag bara önskar att det ska börjar regna snart och det hade inte gjort något om det hade åskat lite här också för det rensar ju luften, men än så länge så har det inte varkens regnat eller åskat, men man får ju så ont i huvudet när det är så kvav luft usch och fy säger jag bara. Annars så håller man på och planerar hur jag ska duka och man plockar undan och gör fint här hemma inför helgen då vi ska ha gäster. Min andra moster Monica och hennes man Eskil och barnen kommer hit och min mor och far och vi ska grilla så det ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0