Kommer snart att regna

Ja det blåser för fullt ute just nu och snart kommer det till att regna ser jag och det skadar verkligen inte för det har varit så varmt dom senaste dagarna, kvav och otäck luft så den behöver visst rensas och bli frisk av både åska och regn. Annars så har jag dammsugat hela huset idag igen för på lördag kommer ju min andra moster Monica och hennes man och barn på grillfest hos oss för första gången och då vill man ju ha det extra fint och det ska bli så roligt att få visa hur jag bor och vi har inte träffats på länge så det ska bli jätteroligt att träffas och det kommer till att bli en hel del prat, visst vi har pratat i telefon men det blir inte detsamma. Jag håller på och finslipar nu och gör dom sista detaljerna i huset och min sambo har precis varit och handlat en del varor som vi ska ha på lördag. Min mor och far kommer också på lördag så vi blir några stycken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0