Idag blir det en lugn dag

Ja idag är det lugnt här hemma och vi ska bara slappa, men i morgon ska vi till min bästa väninna, vi gick i samma klass och har hållit kontakten under alla åren sedan vi slutade nian, så det ska bli så roligt att komma till henne och se hur fint dom har fått det i huset sedan jag var där sist för dom håller på och renovera och göra badrum och rum till barnen och så, så det har hänt mycket i huset sedan sist jag var där, sen ska det naturligtvis bli roligt att prata med min bästa väninna, för vi träffas inte så ofta, men vi pratar på msn nästan varje dag så vi håller ju kontakten ändå, men det är ändå roligast när man väl träffas och man pratar och pratar och pratar hehe! Ja vi har dock inga problem med att prata det kan jag säga er *ler*, så jag ser fram emot morgondagen. Vi skulle visst grilla och det är ju alltid gott, men jag tror nog att vi får sitta inne för tanken var annars att vi kanske skulle kunna sitta ute, men det ska visst komma regnskurar så jag tror nog att vi får sitta inne ändå, men det gör inget *ler*. Ha det gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0