Idag åker jag till mor och far för att förbereda marknaden

Ja idag klockan 11.00 kommer far och hämtar mig för vi ska ju lasta ut sakerna i bussen till marknaden och Patrik kommer ikväll och hjälper oss. Vi ska börja sälja i morgon lördag för marknaden har blivit två dagar nu så vi börjar vid middagstid och kör så länge det kommer folk och sen börjar marknaden på riktigt på söndag, jag har laddat upp med mackor och kolsyrat vatten som vi ska ha där nere för det blir bara jag och far och Patrik för mor har fått halsfluss och min sambo skulle hjälpa sin mor och far där hemma med något och jag hade själv en hel del saker som jag ska sälja, man hoppas ju på att få in en liten slant på sakerna och att bli av med dom sakerna som man inte behöver längre, herregud man har ju samlat på sig hur mycket som helst genom åren *ler*. Mor skulle göra baguetter med kyckling till oss men för säkerhetsskull så gjorde jag också mackor som jag ska ta med mig till oss för jag vet hur jag blir om jag är hungrig och jag vet sedan tidigare år att det tar på en att sitta eller stå där hela dagen och ska man orka så måste man ha så att man kan fylla på energin *ler*. Nu vet ni var jag ska var i helgen, men önskar er alla en trevlig helg, min moster Monica och Eskil skulle nog komma någon av dagarna och besöka oss och det ska bli trevligt, hoppas bara att det blir hyffsat väder alltså inte för varmt och inte för kallt heller utan sådär lagom varmt och att det fläktar lite mellan varven.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Näem stackars din mor ! Halsfluss är något som går nu verkar det som ! Anna ( Mickos Anna alltså ) berättade att deras äldste son hade en kraftig halsfluss och fick pencillin. Han hade haft 40,3 i temp !!! Anna hade ringt till barnmottagningen och där hade dom sagt att det tydligen gick halsfluss nu plus nåt annat virus som gjorde att man fick ont i kroppen och feber.

Förresten hur har ni det på fredag den 25/7? Är ni lediga då ?

Jag tänkte ni kunde komma hit och grilla då kanske ?

Ha det gott !

2009-07-19 @ 22:48:44
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0