Hemma igen *ler*

Ja nu är jag hemma igen efter att ha varit hemma hos mor och far några dagar och hjälpt mor med att städa och göra i ordning där hemma eftersom hon inte själv kan det och har jätteont i ryggen. Min kusin Joakim som var här under tiden med min sambo har åkt hem nu, men vi är bjudna på grillfest hemma hos dom på fredag så det ska bli kul. Annars så har min sambo och min kusin haft några härliga dagar för sig själva här och spelat spel och pratat och ja ni vet killprat *ler* och jag har haft trevligt hemma hos min mor och far, det är ju rätt roligt att komma hem några dagar och hjälpa dom med lite av varje och sen hälsa på alla katter och hundarna och sen att vara i sitt föräldrarhem igen några dagar, en kväll så gick vi rundan som vi alltid har kallat den så mor och jag och Mimmi gick rundan och då pratade vi om ditten och datten och sen låg vi och pratade tills klockan var halv 4 på morgonen första kvällen, så vi var ganska trötta dagen efter *ler*. Jag hade med mig lite bra filmer som vi såg på om kvällarna så det var mysigt, men bäst är ändå att vara hemma igen, det är som man säger borta bra men hemma bäst *ler* och både min sambo och Kurre blev glada när jag kom hem och jag blev förstås glad över att var hemma igen och att träffa mina två älsklingar igen. Jösses vad varmt det har varit nu om dagarna, det är ju så klibbigt varmt att man inte vet var man ska bli av usch och fy säger jag bara, jag tycker att det kunde vara lite lagom varmt men icke sa Nicke, det är nästan så att man längtar till hösten så att det blir lite luftigare men ändå varmt. Nej nu ska jag gå och ta lite Youghurt för något annat orkar man inte äta när det är så här klibbigt varmt, tjingeling pling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0