Hemma hos mor och far



Ja nu är jag hemma hos mor och far och hjälper mor att dammsuga och lite annat smått och gott och pågarna är hemma och spelar och pratar och så,  ja alltså min sambo och Joakim min kusin. Vi har precis fikat här hemma och sen ska jag följa med mor till Simrishamn, för hon ska få nya glas i sina glasögon, det ena glaset i hennes glasögon har gått sönder, så hon måste få nytt glas i dom. Annars så har jag blivit lite snuvig och jag vet inte riktigt om det är förkylningen som har brytit ut eller om det är gräsallergin, för min far hade klippt gräset här igår så man vet ju inte vilket det är, det lär jag väl se när jag kommer hem senare i veckan *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0