Följer med mor och far hem ikväll

Ja eftersom Joakim nu följer med min sambo hem och ska vara här några dagar så tänkte jag att jag kan lika bra följa med mor och far hem ikväll så att mor slipper att ligga och köra extra för det kostar ju ändå bensin att ligga och köra här emellan. Jag ska hjälpa far att samla ihop lite saker och ting som vi ska kunna sälja på lite småloppisar lite här och där, jag vet att dom har lite i Malmö och lite i Skurup och ja lite varstans för man har alldeles för mycket saker som man har samlat på sig som man inte behöver längre och då är det ju bättre att få in lite pengar för dom istället. Joakim och Christer tycker att det är roligt när dom är själva här hemma också för då pratar dom och ja dom har lite av killdagar då det bara är dom två som spelar och pratar och ja allmänt killsnack *ler* och det behöver man ju precis som vi tjejer behöver ut och shoppa ibland eller bara som jag nu åker hem till mor och far och fixar med sakerna som vi ska sälja, man håller ju inte på med det hela tiden utan sen pratar ju mor och jag om saker och ting och man umgås med far och så, jag tror att det är viktigt att man gör lite saker var för sig också, men sen ringer vi ju till varandra varje kväll och undrar hur det är och så *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0