Fick värerat fina fat från Sjöbo krukmakare



Ja igår var mor och far och jag i Sjöbo och fick värderat dom av Lassarow, en välkänd antikhandlare och hon har antikhandel i New York men även i Malmö där hon är ifrån, det står om det i Ystads Allehanda idag och både jag och mor och far är med på bild *ler*, hon sa att till rätt köpare kunde man få hur mycket som helst för samlingen, men hon tyckte att Sjöbo kommun skulle köpa in den till Museet eftersom det är Elvstrand den gamle som har gjort den och det var ju på Elvstrands museum som vi var och fick sakerna värderade, så det var roligt *ler*. Idag ska vi åka till min svärfar för han fyller år idag och sen ska jag ju hem till min sambo och vår kära lille Kurre, det ska bli skönt att komma hem igen och rå om min sambo och vår kise det är som man säger borta bra men hemma bäst *ler*, ha det gott allesammans!

Kommentarer
Postat av: kickan

Hehehe ja jag såg er nog i tidningen !! Kul !!!!!

2009-08-01 @ 20:13:23
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0