Det var en lyckad fest *ler*



Ja nu har gästerna kört hem och dom kom klockan 15.00 och körde hem klockan 23.00 så vi hade jätteroligt och åt gott och töserna såg på film mellan målen och de andra såg också film medans vi förberedde nästa mål. Vi började med fika och vetebröd när dom kom och sen blev det huvudrätten som var grillat och tre sorters såser och pommes och grönsallad sedan blev det jordgubbar och vanlijglass och till sist kaffe och en arackbulle. Alla var så mätta och skrattade åt mig för att jag hade gjort så mycket mat och dom sa att vi nästan bara åt hela tiden hehe!  Dom var mätta ända upp i halsen och lite till när dom åkte hem och dom hade jätteroligt det märktes på dom, så det var verkligen en lyckad fest. Gästerna var alltså min moster Monica och hennes man Eskil och mina kusiner Simone och Natalie och mor och far, här sitter dom och ser på film i väntan på huvudrätten.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Låter som en trevlig fest ju ! Men som vanligt kom inte Christer med på kort hehe..

2009-07-12 @ 20:58:19
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0