Det regnar för fullt nu *ler*

Ja just nu öser det ner utanför och det är härligt tycker jag, det har ju varit så kvav luft innan så det är skönt att det äntligen blir ren och härlig luft ute nu. Min kusin Joakim och hans far kommer inte ikväll för Patrik skulle visst på Rally, antagligen har det blivit snabbt bestämt och Joakim skulle följa med honom dit och se på tävlingen. Patrik skulle ju komma hit med sin dator och kolla den för han hade lite trubbel med den. Imorgon kommer våra gäster och det ska bli jättekul, vi har lagt köttet i marinad och det har legat hela natten och ska ligga tills i morgon också så att det går in riktigt i köttet. Annars så är det lugnt idag, vi har ju allting färdigt och det är bara min sambo som ska köpa jordgubbar i morgon och glass och jag ska duka fint, sen skulle mor fixa flätor till fikat som vi ska ha när dom kommer klockan 15.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0