Denna värmen tar kål på mig

Ja nu tycker jag att det börjar bli lite för varmt, det är så kvavt varenda dag och igår så trodde man ju att det skulle bli svalare ju senare på kvällen det blev men det blev istället tvärtom och inte åskade det eller regnade det heller, för då hade det ju blivit lite svalare och lättare luft men icke sa nicke och det är precis likadant idag, jag tycker att det börjar bli lite väl varmt nu och när det är så här kvavt så är det jobbigt. Jag håller just nu på att göra kaffe så vi ska ha lite fika och franskbrödbullar nu, inte för att man kan äta så värst mycket när det är så här varmt för man känner inte för det men en bulle får man försöka få ner bara för att magen ska ha något att arbeta med för annars så mår man inte bra om man inte har ätit något alls på hela dagen. Det är först på kvällen som man kan äta något riktigt liksom när det börjar bli svalare, men igår var det nästan så att man inte ville äta då heller eftersom det bara blev varmare ju senare det blev, jag bara hoppas att det blir svalare och att det ska komma regn snart så att det rensar luften puh.... Ha det gott allesammans och glöm inte att dricka i den här värmen, äta behöver man inte tvunget men dricka är ett måste när det är så här varmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0