Då var man hemma igen *ler*

Ja nu är jag hemma igen efter att ha hjälpt min far att packa ihop saker till samlarmarknaden på lördag och söndag, så han hämtar mig på fredag och jag sover över tills på lördag och sen åker vi ner till Degeberga där marknaden är och säljer lite på lördagen och sen är den riktiga marknadsdagen på söndag då vi också ska sälja förstås, men nu är alla saker packade och redo för att packas ut i bussen som han har hyrt över helgen.  Jag ska själv vara med och hjälpa till på marknaden och jag har lite saker som jag själv ska sälja också, men som sagt det är skönt att vara hemma igen och koppla av nu lite efter allt jobb med packningen och så inför marknaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0