45 år som gifta inte illa *ler*

Ja igår var vi och grillade hos mina svärföräldrar som firade 45 år som gifta och det är inte illa *ler*. Vi åt gott och sen åt vi jordgubbar och sen blev det kaffe med aracksbulle så vi hade jättetrevligt men puh, så varmt det var. Det står på väderleksrapporten att det ska komma lite regn idag så man kan ju alltid hoppas att det stämmer så att luften kan bli lite svalare här. Annars så ska jag göra fint här och plocka undan lite tills på lördag då min andra moster kommer hit Monica och hennes man Eskil och deras två barn och mor och far kommer också så då ska vi också grilla och jag ska fixa jordgubbar till efterrätt och sen har vi ju glass i boxen som vi kan ha till, ja det ska bli roligt för dom har inte varit här innan så det ska bli kul att visa hur vi bor och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0