Yes, nu mår man bra igen

Ja nu har man fått upp blodsockerhalten igen efter kvällsmaten och man känner sig som en människa igen, man kan ju inte bara leva på kärlek *ler*. Annars så har dagen varit bra och det var roligt när svärmor och svärfar var här på fika. På fredag ska jag träna på gymet i Ystad och sen på lördag så får vi se hur vädret blir för dom har visst lovat att det kan bli kallt och snö så jag vet inte än om vi ska köra eller inte, men i alla fall så är vi bjudna på middag hos min mors kusin och hennes man och mor och far skulle också dit, men som sagt det får vi se helt och hållet hur vädret blir, för blir det snö och dåligt väder då ger vi oss inte ut på vägen. Nu ska jag sätta på lite kaffe till oss, ska bli gott med en kopp kaffe så här efter maten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0