Vad blir det till middag?

Jo, det blir pommes och korv till middag *Ler* så jag håller just nu på med att steka korv och pommesen är i ugnen så det ska bli gott med mat snart för jag är hungrig som en varg grrrrr.... morrr.... glufs....., det är viktigt att jag äter när jag är hungrig för när mitt blodsocker sjunker så blir jag på dåligt humör och känner mig hängig och ja mår allmänt skit, så min sambo märker direkt när vi är ute och kör när jag är hungrig och då tvärbromsar han vid närmsta korvkiosk, hehe nåja så farligt är det inte som det låter, men det märks tydligt på mig när jag är hungrig och jag blir väldigt tyst också när jag är hungrig, haha det kanske min sambo tycker är bra men inte att jag blir lite småsur och tvär kanske *blink*, men det är ju inte så konstigt när man inte har något bränsle kvar i kroppen, nä mad måste man ha! Det börjar lukta väldigt gott ifrån köket nu så  jag får väl bege mig hän till köket och kolla hur det ser ut med maten *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0