vad blir det till kvällsmat?

Ja ikväll blir det korv och pommes till kvällsmat, det blev över från igår så det får vi ha ikväll också och det är ju gott så det går ju bra. Annars så vet jag inte vad där är på teven ikväll men där är väl inget bra som vanligt, om inte annat så får man plocka fram boxen med Macgyver han är ju bra *ler*. Det börjar faktiskt snart dra ihop sig till att jag ska laga mat för jag börjar bli hungrig efter allt cyklande och ja ni vet ju hur jag blir om jag inte får mat, sur och tvär och hängig och ja vi stoppar där tror jag *ler*. Jag ska lägga mig någotsånär i tid också ikväll så att jag är pigg och vaken i morgon när jag ska träna. Jag ska upp tidigt eftersom jag ska träna tidigt också så det blir upp och få lite yoghurt i sig och sen ge sig iväg till gymet och sen ska jag fika hemma hos mor och far efteråt, undrar vad dom ska tycka om min nya frisyr, den är jättefin *ler*. Nej nu får jag nog ta och steka dom där korvarna och lägga in pommesen för nu känner jag att blodsockret sjunker skynda skynda hehe! Tjingeling pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0