Usch vad dåligt man mår

Har lingonveckan och för det första har det tagit tid innan det har satt igång och sen när det väl satte igång så har det inte kommit igång riktigt förräns efter en tid och då sätter det igång jättemycket vilket blir jobbigt för man blir ju yr och mår illa och känner sig inte bra när man mister så mycket och när jag sen håller på och cyklar på min motionscykel så blir det ju ännu värre så nu måste jag hålla upp och cykla i helgen tills lingonveckan är slut för annars så bara fortsätter det eftersom jag sätter igång det mer när jag cyklar ,men man mår pyton och känner sig yr och  ja usch och fy. Det roliga idag är att min kusin Joakim kommer hit han är 14 år så ikväll kommer hela gänget till att sitta framför datorerna och spela spel, jag kommer att spela Guildwars och karlarna kommer spela Wow *ler*, vi får väl se vad det blir till mat idag, kanske vi gör thaigrytan idag vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0