Uppe med tuppen *ler*

Ja idag är man uppe med tuppen, jag kunde ändå inte sova längre nu så det var lika bra att gå upp. Så vad händer annars idag då? Ja inte mycket, vi ska bara ta det lugnt och ha det mysigt, jag ska träna förstås men annars så är det lugnt. Vi har ännu inte bestämt vilken dag som mina svärföräldrar ska komma på fika men det blir i början på veckan i alla fall så vi får väl se vilken dag det blir. Annars så är det tråkigt väder idag och kallt som bara den och jag undrar om inte det ska komma lite snö idag det ser nästan så ut och dom har ju lovat att det kan komma en och annan snöby så man vet ju aldrig. Jag ska ta in mer ved idag så att vi har inne och kan elda i kaminen så kan det snöa och blåsa bäst det vill runt husknuten *ler*. Snart är det dax att göra lite kaffe känner jag, behöver en kaffetår så att man piggnar till riktigt *ler*, ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0