tupplur



Ja min sambo blev så trött när han hade kommit hem och vi hade fikat att han var tvungen att gå och lägga sig och ta sig en välbehövd tupplur och inte undra på det hehe, bärgningsbil och allt och att en helt ny lånebil bara stannar och ryker och ja jisses vilken otur alltså, men dom hade ju fått det billigare som plåster på såren. Inte nog med att bärningsbilen kom och hämtade dom utan dom fick åka med hela vägen in till Malmö igen, dom var ju på väg hem med varorna när det hände för att sedan fika hemma och invänta på att dom skulle ringa och säga att bilarna var klara, men nu fick dom åka med in med bärgningsbilen och få en ny bil där och sedan köra hem IGEN! När då dom väl var hemkomna ja då hann han bara ringa till mig och berätta om fadäsen så ringde dom igen och sa att, jaha nu kan ni komma och hämta era bilar, så det var bara till att åka iväg igen.... oj oj oj, inte undra på att min sambo tar sig en välbehövd tupplur just nu *Ler* men visst är det typiskt att sånt ska hända en eller hur? Jag har själv en viss förmåga att kunna hamna i olustiga situationer så jag vet tro mig *Ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0