tränat igen

Idag  har jag tränat igen och nästa fredag ska jag börja träna inne i Ystad med dom andra redskapen där så det ska bli kul, jag kommer träna två gånger i veckan där och sen cyklar jag hemma dom andra dagarna. Annars ikväll så är det let´s dance så man får väl titta lite på det för där är ju inget annat på teven som man kan titta på. Annars så kommer mina svärföräldrar hit på fika i början av nästa veckan har inte bestämt ännu vilken dag och sen är vi bjudna till min mors kusin och hennes man på middag nästa lördag så då ska vi dit och då ska mor och far och mormor också dit så det ska bli kul. Ikväll blir det lite blandad kompott till middag, det blir fläsk och prinskorv och pasta men det är gott.

Kommentarer
Postat av: åsa

jag gillar din blogg

önskar dig en trvlig mysig helg

2009-01-17 @ 05:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0