tränat

Ja nu har jag cyklat 5 km och klockan halv 4 kommer mina svärföräldrar hit, ja vi har ändrat tiderna hela tiden men nu är det ju så att Barrack obama ska väljas som president ikväll och dom skulle se det på teven så därför valde dom att komma vid halv 4 tiden och dricka kaffe och det går ju bra. Min sambo har varit och handlat fastlandsbullar och jag har diskat och plockat undan lite av det sista som skulle göras här innan dom kommer. På fredag ska jag börja träna på gymet så det ska bli kul att få prova dom andra träningsredskapen. Annars så skiner solen idag och det piggar ju alltid upp *ler*, ha det gött så hörs vi snart igen.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Rikard han minns inte riktigt hur han gjorde men han sa att ni ska gå in på design och sen in på kodmallar och ändra nånstans där inne , men han kommer inte ihåg koderna och exakt var han ändrade. Tror han hittade dom nånstans på nätet. Sök på nätet och se vad ni hittar. Sök på bloggräknare eller nåt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0