Träna, träna, träna

Ja nu har jag varit i farten igen och cyklat på  min motionscykel och om en stund ska jag cykla 5 km till och sen i morgon så ska jag börja träna på gymet så då blir det till att prova lite andra redskap och träna hela kroppen så det ska bli kul. Annars idag är det lugnt och min sambo har åkt över till sin mor och far för att hjälpa sin far med lite saker där hemma, där är  alltid något som dom behöver hjälp med för dom börjar bli gamla och orkar inte på samma sätt som förr och det förstår man ju. På lördag är vi ju bjudna till min mors kusin och hennes man på middag men det får vi se hur det blir med det för dom har lovat att det ska bli snö och om det blir dåligt väder så ger vi oss inte iväg, det är ju onödigt att utmana ödet på vägen om det blir dåligt väder, då får vi flytta fram middagen till senare, men som sagt vi får se hur vädret blir. På måndag ska både vi och mina svärföräldrar lämna in bilarna på service så då får vi låna en annan bil av dom så länge och då kör vi till snabbgross och handlar, där är alltid något som man behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0