Tji fick jag *ler*

Haha när min sambo kom hem så visade det sig att dom hade semesterstängt på kinarestaurangen så han hade kört och köpt snitzel i kiosken med mos istället och det var jättegott det också men det var ju inte vad jag hade väntat mig, men vi får ta kinamat en annan dag istället. Annars så sitter jag och spelar Guildwars mellan varven här och jag har dammsugat och gjort lite fint här inför imorgon ska fortsätta i morgon bitti och göra det sista. Jag tror visst att dom kommer klockan fem för dom skulle visst göra något i morgon och sen så är det bara bra att dom kommer vid femtiden för då har jag hunnit och träna och dammsuga och ja göra allt som jag ska ha gjort tills dom kommer, min sambo ska köra ner och köpa fastlagsbullar till kaffet mmm.... ska bli gott och inte behöver man ha dåligt samvete heller när man har cyklat innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0