Städat på loftet



Ja nu har jag städat på loftet och rensat ut allt sånt som vi inte ska ha där och jag och min sambo har varit av med vår adventsljusstake och hans mormors gamla julstjärna och vi har letat och letat och inte kunnat hitta den, för det är viktigt för min sambo att ha hans mormors julstjärna uppe, som ett minne av sin mormor och ljusstaken fick vi båda två av min mor och far och jag visste att jag hade lagt båda på samma ställe i samma kartong men jag hade inte en aning om var jag hade satt den och som jag har letat och inte hittat den. Jag sa till min sambo att du ska se att efter jul så kommer vi till att hitta dom och mycket riktigt, när vi nu gjorde fint och rensade ut på loftet så hittade vi lådan med adventsljusstaken och stjärnan, så det var ju skönt att äntligen ha hittat dom puh.... Nu är det kaffe som gäller, det behövs för att pigga upp en, vädret är ju inte upppiggande precis, det är dimmigt och man kan inte ens se till närmaste granne och det regnar och ja det är allmänt skitväder, men ikväll ska vi mysa och se på Macgyver igen, han är såååå bra och inte är han ful heller *ler*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0