spelar Guildwars

Just nu sitter jag och spelar Guildwars och innan så såg jag på Let´s dance och det var faktiskt ganska bra idag. Jag har fått en ny tid till träningen och det blir den 3 februari då jag ska träna i Ystad för första gången, men jag tränar ju som vanligt här hemma också på min motionscykel, men det kan ju vara bra att även träna med andra redskap för att få den allra bästa träningen, så det ska bli kul. Jag börjar känna suget efter kaffe nu, någon kvällsmat har jag inte kännt för idag, utan det blev bara en macka och min sambo var inte heller speciellt hungrig så därför tog vi bara en macka och det går ju lika bra när man inte är jättehungrig, för det är ju ingen mening att stå och göra kvällsmat om man inte kommer till att äta speciellt mycket. Vi får väl se hur vädret blir i morgon om vi ska köra iväg till min mors kusin på middag eller inte, men än så länge så tror jag nog inte att det är någon fara med vädret, men blir det halt på vägen så kör vi inte, så vi får se hur det kommer att bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0