solen skiner

Idag skiner solen och man kan se till närmsta grannen, vilket man inte kunde göra igår då det var jättetjock dimma, det var så tråkigt att man inte kunde se ut, dimman var så tjock att man inte kunde se varkens träd eller något utanför huset, så man kände sig lite instängd pga det. Annars så tar vi det lugnt idag, svärmor har gjort ärtsoppa som min sambo ska köra och hämta snart. Det som är negativt idag är att vi har inget vatten, där är en läcka någonstans så dom håller på och laga den och under tiden så har man inget vatten, som tur var så hade Christer kranat upp så mycket vatten så att vi har till kaffe idag, för man vet ju inte hur länge dom ska hålla på och laga den där läckan, men jag hoppas att dom är färdiga tills ikväll så att man kan ta sig ett bad då. Nästa fredag börjar jag träna inne i Ystad så det ska bli kul, då ska jag prova alla redskapen och gångbandet, motionscykeln hoppar jag över där inne för den har jag ju själv här hemma och dom dagarna som jag inte tränar där inne så ska jag cykla på motionscykeln här hemma, det kommer bli att jag tränar där inne två gånger i veckan och då går far och mor samtidigt, fast mor går på vattengymnastik nu men far ska vara inne och träna i samma lokal som jag, så då kan jag passa på att hålla koll på honom också hehe!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Du har en award att hämta inne hos mig !

2009-01-15 @ 20:32:03
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0