slappa, slappa,slappa *ler*

Ja nu ska jag bara slappa, för nu har jag cyklat 1 mil och jag som inte trodde att jag skulle klara av det idag eftersom jag känner mig kass och har ont i magen, men där ser man *Ler*. Nu ska jag bara slappa resten av dagen och det blir nog rättså mycket tid här framför datorn kan jag tänka mig, som sitta och skriva inlägg här och kolla på nätet och spela Guildwars prata på msn. Jag har inte ägnat en tanke åt vad vi ska ha till middag idag, men jag kommer säkert på något som vi kan laga till. Jag börjar bli hungrig så jag får nog gå och ta något och äta som youghurt eller något för jag åt bara en bulle innan jag cyklade första 5 km och jag har inte ätit något sedan dess så det känns som att det är dags att fylla på energiförrådet *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0