Så är det kväll

Ja nu är det kväll och vi har ätit kvällsmat, det blev pasta stekta grönsaker och falukorv så det var gott, jag har kollat upp läget hur det är med teveprogram ikväll och jag kan säga att där är inte mycket att titta på men på trean så går det faktiskt en hel del bra filmer, nackdelen är bara att dom går så himla sent och mitt i natten, men det gör inget för vår del så där är två filmer som vi ska se ikväll på trean, men annars så är där inget särskilt utan det blir att man sitter och tittar på Tradera om där är några fynd som man kan göra och jag har faktiskt gjort lite fynd där både till mig och till min sambo så det var bra *ler*. Tyvärr så kommer inte mor och far i morgon trettonafton för mor har blivit dålig, hon har fått maginfluensa och det vill vi ju inte ha så därför har vi bestämt att vi ska beställa något färdigt i morgon, har kinaresturangen öppet så blir det kinamat men har inte dom öppet så tar jag en kebabrulle och vad min sambo tar vet jag inte men jag förmodar att han tar en pizza för det brukar han göra. Nej nu ska jag gå och sätta på en kopp kaffe till oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0