regn regn och regn

Ja nu regnar det igen, detta eländiga väder, det är så trist när det bara regnar hela tiden, men vi har haft en trevlig söndagskväll och ätit svampomelettsrullen så det var gott och nu väntar kaffet på oss och tårtan som vi fick av svärmor häromdagen, hon hade ju gäster och hade därför bakat en till oss också, jättesnällt av henne. Annars så har man inte gjort så värst mycket idag, diskat och tränat har jag gjort i och för sig men annars så har det varit lugnt och det blir lugnt i morgon också förutom att jag ska plocka undan lite och göra fint för sen på tisdag kommer svärmor och svärfar hit på kaffe och sen på fredag ska jag till Ystad och träna och på lördag är vi bjudna till min mors kusin och hennes man på middag så det ska bli trevligt. Nej nu ska jag ta en kopp kaffe och kanske en liten bit tårta *ler* tycker jag har förtjänat det när man har cyklat, man behöver i alla fall inte ha dåligt samvete då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0