Nu är vi hemma igen

Ja nu är vi hemma igen och vi har nästan precis kommit hem från middagen hos min mors kusin och hennes man. Det var jättetrevligt och vi hade mycket att prata om eftersom jag inte hade träffat dom på länge och hon bjöd på jättegod mat så det var trevligt. Vi körde i tid innan idag för vi skulle handla på ÖB i Ystad först och sen eftersom vi var så pass ute i tid så stack vi ut om till mormor en runda för att se hur det var med henne och hon blev glad, men jag sa att vi skulle komma på fika en annan dag så att vi kunde stanna lite längre och prata då istället, det var egentligen meningen att mormor också skulle vara på middagen hos min mors kusin för det är i samma by, men mormor orkade inte och stannade därför hemma, men mor och far var där när vi kom, för jag visste att dom skulle handla till mormor och att dom skulle sticka upp om till mormor innan med maten och eftersom vi var så pass ute i tid så tänkte vi att vi kör upp till mormor och hälsar på och det blev hon ju glad för. Det har varit en trevlig kväll, fast man är trött nu så snart blir det sängen för min del.

Kommentarer
Postat av: åsa

önskar dig en trevlig söndag

förstår ej var du får alla fina bilder ifrån

kram Åsa

2009-01-25 @ 03:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0