Nu är min kusin här

Ja nu har min kusin Joakim kommit, det var min moster Silva och hennes sambo Patrik som kom hit med honom och vi såg på film och åt pizza och hade trevligt. Nu ska vi spela spel, jag ska spela Guildwars och karlarna ska spela wow, men först ska min sambo laga min kusins dator, för där var något galet med den, min sambo är en hejare på att reparera datorer och kan allt när det gäller data  och spel hehe! Han kan plocka itu en dator och sen sätta ihop den på noll tid, jag fattar inte hur han kan hålla reda på alla sakerna som är i datorn, jag kommer ihåg första gången som han skulle fixa något med min dator och han drog ut alla sladdar och grejer i datorn och sen så ett tu tre så bara satte han in allt igen och fixade och ordnade med alla attiraljer i datorn och där är ju inte lite saker i en dator heller och sen satte han in allt och rättade till lite saker i datorn och sen satte han igång den igen och allt fungerade, jag bara stod och gapade och var impad av att han kunde fixa datorn så snabbt, så nog är han en hejare på datorer alltid *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0