Något bra på teven ikväll?

Ja ikväll kommer det faktiskt ett som jag tror kommer till att vara ett intressant och roligt program hehe, det handlar om sveriges värsta bilkörare och börjar klockan 20.00 på TV 4 ikväll så det är mitt tevetips för ikväll, det ska i alla fall jag titta på för jag såg på reklamen för det och dom var verkligen inte kloka dom som körde bilarna haha! Man lär ju får sig ett och annat gott skratt när man ser på det programet och det får man ju aldrig för mycket av eller hur? Ett gott skratt förlänger livet som man brukar säga, det tror jag starkt på och jag har nära till skrattet *Ler*.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Ja det skulle jag också vilja se men tyvärr så ska jag jobba igen inatt.

Du får berätta för mig om hur det var.

2009-01-29 @ 20:03:03
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0