mm... lyxig middag *ler*

Nu har jag cyklat 5 km till sammanlagt 1 mil idag alltså så jag tycker att jag kan unna mig att njuta av den lyxiga middagen som vi ska ha ikväll. Min sambo var över hos mina svärföräldrar idag för att hjälpa henne med att göra en ny sorts fläskfile med mossarellaost och skinka och kryddor för dom ska ha gäster ikväll och jag provsmakade den när vi var över för att hämta fläskfilen som hon hade gjort till oss, jodå, hon hade gjort till oss också och potatisen är bara till att koka och såsen blev jättegod, så vi ska smäcka oss med den goda middagen och sen till förrätt så har vi omelettrulle med svampstuvning och till efterrätt så har vi citrontårta den är så god med marräng, så vi ska riktigt frossa ikväll, det börjar vattnas i munnen på mig redan när jag sitter här och skriver om maten *ler*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0