Min kusin kommer till helgen

Ja min kusin kommer hit i helgen han är 14 år och brukar komma hit till oss, han tycker att det är roligt att vara hos oss och min sambo och han går så bra ihop, dom spelar spel för båda är heltokiga i WOW så dom spelar och pratar och så och det är roligt. Min kusin älskar vår thaimat så vi brukar alltid göra thaigrytan när han kommer eftersom han tycker att den är så god, men han tycker om all mat som vi gör och det är ju roligt, sen brukar vi alltid se på film när han är här, han tycker att det är mysigare att se på film här än hemma hos honom och det är klart det är ju alltid mysigare att se film när man är några stycken och vi brukar göra det lite mysigt och köpa hem lite gott som vi kan ha och tugga till när vi ser på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0