Lugn och skön kväll

Ja vi har precis ätit och nu har jag kokat en kanna kaffe till oss och jag ser på körslaget, just nu är det paus så jag passar på att skriva ett inlägg här nu. Jag har bjudit hit mor och far trettonafton, då har vi tänkt grilla en bit kött och om det inte går att grilla ute så kan man ju alltid steka köttet på järnet men det hade varit bäst om man hade kunnat grilla det ute för det gjorde vi förra året när det var trettonafton. Vi hade tänkt ha klyftpotatis till och bernaissås och en grönsallad. Min svärmor och svärfar är bortbjudna till några bekanta ,annars så hade dom också varit bjudna hit men dom brukar visst ta till dom varje år när det är trettonafton. Nej nu ska jag gå och ta en kopp kaffe och fortsätta och se på körslaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0