Lugn dag

Ja idag är det en lugn och skön dag, jag har cyklat 5 km på 5:an och ska cykla 5 till lite senare idag, men annars så är det lugnt idag. Mor och far var inne hos mormor idag och dom skulle prata om när hon skulle hem och hur hon skulle ha det om hon behövde hemhjälp eller inte och mor sa att mormor var så pigg nu så att hon behövde ingen hemhjälp och rullator har hon ju fått nu så att hon inte trillar och det är ju bra. Mormor ska åka hem på onsdag och mor sa att hon var mycket mycket piggare nu när hon har varit där och vilat sig och fått nya krafter så det var skönt att höra. Jag vet inte vad det går på teven ikväll så vi får väl se om där är något bra på teven ikväll. Snart ska jag börja styrketräna i Ystad också och då kommer jag gå samtidigt som min far så att jag kan hålla ett öga på att han sköter sig också *ler*, mor ska börja på bad som dom har där eftersom hon nu har ont i ryggen så provar dom det för det kan ju kanske hjälpa, hoppas på det, hon har provat akupunktur innan och det hjälpte ju lite i alla fall men det gjorde väl inga underverk heller om jag säger så, så nu hoppas vi att badet ska vara bättre för henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0