känner mig inte så bra

Nej jag känner mig inte så bra just nu mår illa och känner mig yr och ja allmänt illamående pga fel vecka så jag tror faktiskt att jag blir tvungen till att hoppa över cyklingen idag, men jag har i alla fall städat hela huset idag och tvättar och sen har jag bytt påsklakan så lite nyttig har man varit idag i alla fall. Undrar om där är något bra på teven ikväll, men som vanligt så är där väl inget bra att titta på, men å andra sidan så har man ju alltid någon bra film som man kan titta på så det är ju tur att man har dvd *Ler*, jag har inte en blekaste aning om vad vi ska ha till kvällsmat idag men jag får upp och rota i boxen och se vad där är för något. I helgen så kommer min kusin Joakim hit så då ska vi göra hans favoriträtt vår thaigryta som han bara älskar och det är ju kul att han tycker om vår mat som vi lagar *ler* och den är verkligen god mmmm.... jag bara älskar thaimat, nej nu får man sluta att skriva om mat för man blir så hungrig då. Jag ska ladda in en ny tvätt nu men jag skriver säkert fler inlägg senare idag *ler* tjingeling pling på er!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Krya på dig!

2009-01-28 @ 20:11:14
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0