Kan kanske komma snö snart

Jag tittade på väderradarn och det kan bli lite snö ganska mycket tom för det var märkt med mörkrött vilket betyder att det är kraftigt med snö, så man kan ju alltid hoppas, vi får väl se om en timme eller två om det har kommit in här över då, jag håller tummarna för det *ler*. Annars så har jag sett på film på trean, jag kollade precis morgondagens program och där är ingenting som är värt att titta på, tråkigt.... men jag får väl leta fram något annat som vi kan titta på, men man tycker ju att dom borde ha filmer som dom kan visa, men jag tycker att det har blivit värre med programen nu än det var före jul för då var där så många program att man inte visste vilket man skulle titta på, men nu är det så dåligt med program att man tycker att det är trist, man får leta fram någon gammal film som man har eller så kan jag ju alltid titta på DVD boxen med Nöjesmassakern som jag fick av mor och far i julklapp, det var så roligt det programmet. Just nu är det minus 6.6 grader ute men dom har sagt att det kan bli ända ner till minus 12 grader inatt, brrrr vad kallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0