kan inte sova

Jaha så sitter man här och jag har försökt att sova men det gick inte, så nu sitter jag här och skriver ett nytt inlägg. Det är röda veckan på G snart igen och jag har ont i magen så det försvårar sömnen inte bra...... Nåja förhoppningsvis om jag nu sitter här en stund så kommer väl John Blund och slänger lite sömnkorn i ögonen på mig så att jag kan gå och lägga mig och somna gott. Jag kan säga det att jag är inte precis i form innan röda veckan, man blir gnällig och mår skit och ja man mår allmänt skit helt enkelt så det är inte så kul men så är det bara och det är bara till att acceptera. Ärligt talat så är jag inte alls trött just nu så jag undrar om det kommer någon John Blund hehe, jag får väl sitta och titta lite på nätet och hjälper inte det så får jag väl gå och äta eller dricka något, det brukar ju hjälpa när man inte kan sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0