Kaffedags

Ja nu ska det bli gott med en kopp kaffe och en macka och sen ska jag träna som vanligt. Det blir till att träna på motionscykeln i morgon också för det var meningen att mor och far också skulle träna i morgon, ja det är ju så att dom går till sjukgymnasten och eftersom jag har haft proppar och har dålig blodcirkulation så tänkte jag att kanske jag också kunde få träna där och ja det gick ju bra, men nu känner sig inte mor så bra så hon skulle ringa återbud till träningen i morgon och dom skulle hämta mig på morgonen och det hade blivit jättetidigt, jag tycker förresten att dom kunde ändra tiden till lite senare i alla fall vid 11-tiden för nu ska vi ju räkna med att mor och far ska hämta mig först, jag har ingen bil för tillfället så därför hämtar dom mig, men i och med det så hade ju dom fått köra jättetidigt och hämta mig och sen träna, nej vi får se till att ändra tiden till åtminstonde klockan 11 så att man hinner med allting i tid, så nästa tid dom bokar får vi ta lite senare istället, men det är ju inte bra att mor känner sig hängig och dålig, men det kan ju vara förkylning eller något annat skit det finns så mycket virus och annat ute nu ju, det är ju knappt att man vågar gå ut och handa för att man är rädd för att man ska få influensa eller något sånt, förkylning är jag inte rädd för men just influensa vill man ju inte ha. Nej nu är det kaffedags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0