Jösses vad dom körde dåligt!

Ja jag såg ju på det här nya programmet på Tv 4 om sveriges värsta bilkörare och det kan jag lova er att dom verkligen var, det är ju inte klokt att dom överhuvudtaget har fått körkort!! Man fick sig dock ett och annat skratt när man såg hur dom körde men det är ju livsfarligt för dom andra som möter dessa farliga bilkörare i trafiken, det ska bli spännande att se fortsättningen på programmet nästa vecka. Annars så har vi haft falukorv i ugnen med pasta till kvällsmat idag och det var jättegott, vi brukar göra sån falukorv med senap ovanpå så att det blir så där knaprigt och gott när den är färdig mmm..... Nu sitter vi bara och kopplar av framför datorerna och jag spelar lite Guildwars mellan varven och kollar på Tradera och lite sånt *Ler*, jag börjar faktiskt bli kaffesugen så jag ska nog gå och ladda kaffekokaren, förresten jag provade att göra after eight kakan idag , det blir som chokladkladdkaka fast med after eight smak och receptet hade jag fått av min bästa väninna och den var jättesmarrig och man kan gärna ha lite vaniljglass eller grädde till så blir det ännu smarrigare *ler*, nej nu ska kaffehurran på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0