Jag såg på bondebröllopet *Ler*

Ja jag såg på Bonde söker fru bröllopet och det var jättefint, hon hade en jättefin bröllopsklänning, något som faktiskt jag också skulle kunna tänka mig i samma stil faktiskt *Ler*. Ja gud vad fint allting var och hon sjöng så fint också man blev riktigt rörd av att se hur fint allting var så det var roligt att se på ikväll.  Annars så har vi bara tagit det lugnt och haft det mysigt och imorgon händer det inget särskilt, jag ska ta det lugnt och jag får se hur jag gör om jag cyklar i morgon eller inte för jag mår inte så bra just nu pga pms men men... man vet ju aldrig med mig *ler*. Nu ska jag koka en kopp kaffe och sen blir det nog sängen för mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja Karina, jag tyckte att det var jättefint bröllopet, jag skulle kunna tänka mig samma stil på klänningen som hon hade den var superfin fast ändå enkel liksom Ler.

2009-01-26 @ 23:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0