Jag fick en award för min blogg *ler*



Jag fick en award för min blogg av min bästa väninna idag, tack gumman du är bäst, vi har gått förskolan ihop och högstadiet och även gick vi samma gymnasium fast olika linjer men hela tiden har vi hållit kontakten du är min bästa väninna, jag nominerar dig och din blogg för det är du värd och du ger alltid så mycket av dig själv till alla andra, så omtänksam och go, kram på dig! Vi har inte svårt för att prata heller, när vi väl träffas så går munnen på oss hela tiden hehe, så här ser det ut nu när vi träffas, bilden ovanför *ler* och bilden nedanför visar hur det kommer att se ut i framtiden när vi sitter och pratar *ler*, riktiga pantertanter *blink*.

Kommentarer
Postat av: Kickan

asgarvar ja jisses du...där kommer vi att sitta gråhåriga och rynkiga och snacka om karlar och annat grajs hehehehe.............

Kram på dig !

2009-01-16 @ 13:32:00
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0